Slavíme už 730 dní společného života

Ano, už je to tak 2 roky od narození mých holčiček. Přesně 730,484398 dní, kdy jsem poprvé spatřila a mohla se pokochat pohledem na moje princezny. Na život, který se utvářel uvnitř mě 4536 hodin.

Naprosto netuším, kam se ten čas s nimi poděl....pamatuji si, jak jsme byli v porodnici 7 dní. Mě to připadalo nekonečné a zároveň jsem se domů bála. Netušila jsem, co mě čeká. Jak to vše zvládneme. Pak jsme byly najednou doma, kojím, přebaluji, uspávám, kojím, přebaluji, uspávám. Zajdu na očkování a kontrolu, kojím, přebaluji a uspávám. A najednou slaví holky rok.

Tak jak rychle utekl první rok, ten druhý utekl ještě rychleji. A to už jsem krom kojení, přebalování a uspávání dělala i další věci. Nehledě na to, co se zvládly naučit Adélka s Elenkou. Pás koníčky, přetáčet se, stavět se na čtyři, sedět, postavit se, chodit, jíst a pít, používat nočník a projevovat se jinak než jen pláčem, tím myslím že začaly pomalu mluvit. Na spoustě těchto činností, budou pracovat ještě mnoho let. Na některých dokonce celý život.


Moje milá Adélko,
narodila ses jako první, rozdíl jedné minuty. Hned za tebou přišla na svět tvoje sestřička Elenka. Pro Elenku jsi velkou oporou, když se něčeho bojí, chytí tě za ruku a ví, že ji v tom nenecháš. Doufám, že vám tohle vydrží a budete si navždy oporou.
Jsi sebevědomá, veselá a pro každou srandu. Ráda si zpíváš a tančíš. Baví tě skákat do kaluží a pořádně si v nich zařádit. Ráda se kloužeš na klouzačce a jezdíš na odrážedle. Máš ráda bonbóny v tom tě musíme někdy krotit. :-) Nikdy ale nezapomeneš ani na Elenku, i když to většinou dopadne tak, že máš bonbón navíc, protože Elenka tomu neholduje. Je to od tebe krásné, že na ní myslíš.



Moje milá Elenko,
narodila ses jako druhá v pořadí, chviličku po své sestře Adélce.
Když něco hledáš, málokdy to najdeš stačí se ale zmínit před Adélkou a ta ti to jde hned pomoct najít. A taky najde. :-) Je dokonalé, jak se doplňujete. Adélka tě hrozně ráda objímá, i když ty často křičíš nééé, najdou se chvilky kdy se objímáte vzájemně. Říkáte rááádííí, rááádííí. :-)
V některých věcech jsi opatrná a bojácná, do jiných věcí jdeš po hlavě. Ráda si čteš v knížkách, prohlížíš si obrázky a pak si o tom povídáme, stavíš z kostek a hraješ si se zvířátkama. Tvoje oblíbené jsou miminka, které ráda oblékáš (teda já musím oblékat). Ráda se houpeš a chodíš krmit kačenky. Miluješ kočičky. Na sladkosti moc nejsi, radši si dáš máslo a šunku. :-)


Moje holčičky, 
je neuvěřitelné že jste dvojčátka a přitom toho na první pohled moc společného nemáte. Opak je ale pravdou, jste si velkou oporou při prvních krocích, při poznávání nových věcí a při vymýšlení rošťáren. Mohu upřímně od srdce říct, že hezčí sourozeneckou lásku jsem neviděla. Jak jste si moc blízké, tím že spolu vlastně zažíváte stejné okamžiky. A jak je každá prožíváte jinak, my jen prozrazuje, že budete každá osobnost. Já vás připravuji do života a vy mě učíte dívat se na svět vaším pohledem. Odpusťte mi přešlapy, které jsem s vámi udělala. Každý den se učím, pracuji na sobě a snažím se, vám dát do života to nejlepší co umím.

Máme Vás s tatínkem moc rádi !!!



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Můj vysněný porod aneb Jak se rodí s anděly

Dvojčata na cestách - Baltské moře

Šestý měsíc s holčičkama aneb Půl roku za námi