Naše Vánoce s dvojčátky

Samotný čas kolem vánoc je pro mnohé z nás dosti stresovým obdobím. Někdo si může říct, že s dvojčaty to je rovnou na blázinec. Ráda bych vás ale vyvedla z omylu. Už loni, kdy jsem měla holčičky ještě v bříšku a prosinec se pomalu a jistě blížil, měla jsem jasno, Vánoce rozhodně nebude čas řešit. Termín porodu jsme měli vypočítaný na 22.12.2016 a tak jsem už dopředu objednala cukroví a s vánočním úklidem to taky nijak nepřeháněla. Když se mi holčičky narodily 30.11. bylo jasné, že Vánoce (díky Bohu) strávíme společně doma jako jedna velká rodina. A taky to tak proběhlo - v poklidu. Tedy v rámci možností :-) Už samotná péče o holky byla jedna velká nová životní zkušenost.
 
Letos jsem občas sklouzla k depresivním myšlenkám jak se blížil vánoční čas, ale holky mě brzo z toho vyvedly. Nenechala jsem nic náhodě. Než se stresovat co mám a nemám, jestli to stíhám nebo nestíhám, objednala jsem nám zase pár druhů cukroví u paní, co jsme měli loni a bylo po stresu. :-) Vánoční dárky se tak nějak vyřešily v průběhu a musím říct, že letošní Vánoce byly ještě víc v klidu než ty loňské.
Bramborový salát jsme celá rodinka připravili den předem a obalení řízečků jsem nechala na následující den. Náš Štědrý den začal jako každý jiný den, po probuzení holky přebalit, převléknout, připravit snídani. Pak jsme si pouštěli koledy a blbnuli jsme, hráli jsme si s holkama. Po obědě, kdy jsme si dali hráškovou polévku jsme vyrazili nakrmit zvířátka k rybníku - kačenky a ostatní ptáčky. Jinak tuhle zvyklost jsme si vymysleli loni s manželem, rádi by jsme to dodržovali každý rok. Takže tradice už druhý rok dodržena. :-)




Po příchodu jsme si pustili komedii S tebou mě baví svět, která se náramně holkám líbila. Milují totiž děti a zvířátka. A dětiček je v této komedii až až. Já jsem pak mezitím obalila řízky a v 17 hodin jsme večeřeli. Holkám řízek chutnal, ale salát to nebylo nic pro ně. Jinak řízečky jsem pekla v troubě a bramborový salát byl s bílým jogurtem. Jen pro informaci :-)


 Kolem 18 hodiny k nám přivítal Ježíšek a holčičky byly z dárečků vykulené. Elenka je často unešená z koček co potkáme venku, nebo když nějakou vidí v televizi a tak jsme ji pořídili takovou malou chlupatou chodící a mňoukací. Mňoukala už u stromku, to ale takový úspěch nemělo protože všech nových hraček se holky bály. Adélka je taková způsobná, hezky rozbalovala dárečky a vždy mi ukázala, co tam je. Elenka rozdávala dárečky a pro jistotu do každého vždy kousla. Nejvíce byla unešená asi z těch mraků papírů. Druhý den jsme odjížděli k prarodičům na západ, kde jsme strávili zbytek svátků a vraceli jsme se v sobotu, těsně před Silvestrem.
Tady jedna srovnávací vzpomínková fotečka s mýma princezničkama. Doufám, že jste si i Vy letošní Vánoce užili v poklidu a se svojí rodinkou.

Naše druhé Vánoce

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Můj vysněný porod aneb Jak se rodí s anděly

Šestý měsíc s holčičkama aneb Půl roku za námi

Dvojčata na cestách - Baltské moře