Těhotenství s dvojčátky

Jelikož jsem byla poprvé těhotná, vůbec jsem nevědala, co vše mě čeká. K tomu ještě s dvojčátky, tedy vícečetné těhotenství. Všude se dočtete, že je to rizikové v tom vás teda všichni i utvrzují.

Další kontrola mě čekala 30.5.2016, dozvíme se jestli jsou miminka v pořádku a jestli s nimi už můžeme počítat. Šel semnou manžel, chtěl ty prcky vidět a já taky chtěla, aby tam byl semnou, kdyby to nedopadlo dobře. Vše je v naprostém pořádku, srdíčko jim tluče. Spadl mi kámen ze srdce, když jsem tuto větu uslyšela. Byla jsem poslána na prvotrimestrální screening.




Na prvotrimestrální screening mě objednali na 9.6. 2016, zde paní doktorka zkontrolovala všechny orgány, ručičky a nožičky. Pouštěla nám tlukot srdíčka. Jako doprovod jsem s sebou měla budoucího dědečka s jeho přítelkyní. Byl to pro ně asi zážitek, takový malý vetřelci ve mě. :-)
Pohlaví ještě nevíme.



Další kontrola mě čekala 27.6. 2016 doufala jsem, že už bych se mohla dozvědět pohlaví miminek. Bohužel se ultrazvuk nedělal, prý to není potřeba a pojištovna hradí jen určitý počet. Tak snad příště, hlavně že se jim u mě líbí.

14.7.2016 Začínáme si s miminky užívat, jdu si pro neschopenku - rizikové těhotenství.

Další kontrola 27.7. 2016 tentokrát u paní doktorky, pokouší se mi sdělit pohlaví. Myslí si, že holčičky. Byla ale dost nejistá. Já pořád doufám v jednoho chlapečka. Mám se objednat na superkonziliární ultrazvuk (velký ultrazvuk) do nemocnice.


Velký ultrazvuk 16.8. 2016 miminka rostou jako z vody, jsou v pořádku a jsou to HOLČIČKY.

Chtěla bych mít na holčičky památku, tak jsem se objednala na 3D ultrazvuk 5.9. 2016. Museli jsme ale trošku dřív, aby šli vidět obě. Pak už by tam neměli tolik plodové vody a méně místa. Fotečky jsou krásné. Těším se na ně teď ještě víc, jak budou asi vypadat. Je to teď už nějak víc uvěřitelné, že fakt nosím dvě miminka.

Další kontrola 29.9. 2016 jen předání zprávy z velkého ultrazvuku, vše je v pořádku. Musím se objednat na glukózovo-fruktózový test.

25.10.2016 od rána mám křečovité bolesti, které nepřestávají. Čekám na manžela a jedeme do porodnice, nezdá se mi to. Nechávají si mě tu až do pátku. Udělali kontrolu a holčičky mají už krásnou váhu A 1692g a B 1766g.

Jsem ve 34 týdnu a začínám chodit na kontroly do rizikové poradny po týdnu. Stihla jsem ještě dvě kontroly, poslední byla 24.11.2016 od tohoto dne mohu rodit ve Slánské porodnici, jak jsem si celé těhotenství přála. :-) Holky jsou šikulky.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Můj vysněný porod aneb Jak se rodí s anděly

Šestý měsíc s holčičkama aneb Půl roku za námi

Dvojčata na cestách - Baltské moře