Trošku větší rodina aneb Čekáte dvojčátka

Nastal ten den D, kdy mě čekala kontrola na gynekologii 10.5.2016 v 10:00. V čekárně jsem byla už v půl 10, nervózní a natěšená na miminko. Vše bylo v pořádku a jako bonus mi pan doktor oznámil, že čekám dvojvaječná dvojčátka.
Byla jsem v šoku, smíšené pocity a obavy, jak to všechno zvládneme. Pan doktor mi vysvětlil všechny rizika a problémy, které mohou nastat. Já se nemohla vůbec soustředit, pořád se mi v hlavě honilo DVOJČATA, DVOJČATA. Jak se to mohlo vůbec stát, v rodině je nemáme. Donosím je, přežijou to? A miliony dalších otázek.
Manželovi jsem volala hned na chodbě, byl překvapený ale šťastný, měla jsem potřebu se s ním o tom bavit, ale musel pracovat. Tak jsem chodila minimálně hodinu po náměstí a pořád si opakovala: "Dvojčata, no ty vole." Musíme počkat do další kontroly, jestli bude vše v pořádku, tak s miminky můžema začít počítat.
Volala jsem taky sestře, byla celkem dost v šoku, možná víc než já. Kdo by taky v šoku nebyl, když to nikdo nečekal. Dvojčátka v rodině nemáme, ani mě to nenapadlo.
Trvalo mi pár dní, než jsem s tím tak nějak srovnala. Na internetu jsem hned začala hledat informace k dvojčátkům, protože tímto tématem jsem byla naprosto nepolíbená. Začínala jsem se těšit na ty naše dva malé uzlíčky. Obavy jsem měla stále.

Plod A   9 mm - zaznamenána srdeční aktivita   (stáří 6tt+4)
Plod B   7 mm - zaznamenána srdeční aktivita   (stáří 6tt+4)




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Můj vysněný porod aneb Jak se rodí s anděly

Šestý měsíc s holčičkama aneb Půl roku za námi

Dvojčata na cestách - Baltské moře