A je nás pět !!!

Jak už název článku napovídá, rozrostli jsme se o jednoho člena naší už tak větší rodinky. Koncem října do naší party přibyl malý drobeček se jménem Jakoubek. Kubíček se narodil jako 3300gramový uzlíček štěstí a dlouhý 49cm. Holky mají nového parťáka. Jsme ve fázi zvykání si na sebe a zkloubení našich starých zajetých aktivit s těmi novými.

Další novinkou o které jsem se ještě taky nezmiňovala je, že holky šly v září poprvé do školky. K tomu chystám napsat samotný článek. Mám v hlavě tolik věcí, které chci na blog na psat, že jsem si říkala: "Holka, už se rozhoupej a začni něco psát, nebo to ani všechno nesepíšeš a rovnou to zapomeneš." Jako u holek jsem si už v porodnici napsala, jak probíhal porod. :-) Byl jedním slovem KRÁSNEJ. Rodila sem přirozeně (holky se narodily císařským řezem), tak jak sem si přála, vyzkoušet si to jinak než poprvé. No a víc si asi nechám pro ten samotný článek o porodu.

A ještě památeční fotečku :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Můj vysněný porod aneb Jak se rodí s anděly

Šestý měsíc s holčičkama aneb Půl roku za námi

Dvojčata na cestách - Baltské moře