Něěěěkdoooo mááááá narozeniny.....Holky slaví UŽ 3 roky

Začínat tento článek opět tím, že to hrozně uteklo je už zbytečné. Ano, uteklo to :-) Neskutečně.
Když tento článek píšu, holky už mají 2 měsíce po svých narozeninkách, právě jsme společně prožili Vánoce a to i s naším novým členem rodiny Kubíčkem, který má už skoro 3 měsíce.

Milá Adélko,
den kdy jsem tě poprvé držela v náručí si pamatuji jako dnes. Bylas takový maličký skřítek. Vyrostla z tebe za tu dobu taková svéhlavá princezna. Naučila ses říkat nám, jak nás máš ráda. I my tě máme rádi kočičko, milujeme tě. I přes veškeré tvé emoční výbuchy, jaké poslední měsíce prožíváš. Je to pro tebe velká změna, že je tu někdo další s kým se musíš o mě dělit. Ale věřím že to spolu zvládneme. Jak často mi teď říkáš:"Jsme kámošky, viď maminko."  Ano Adélko, jsem tvoje kámoška a doufám, že NAVŽDY budu!!

Milá Elenko,
ten den kdy jsem tě poprvé uviděla si pamatuji jako dnes. Bylas tak jiná, než tvoje sestřička Adélka a přitom jste si tak podobné. Rostly a vyvíjely jste se spolu u mě v bříšku a jste každá trošku jiná. Ty rozdily jsou teď vidět ještě víc. Ty jsi taková rozumná a přitom divoká. Libí se mi, jak se z tebe stává taková odvážná princezna, která všemu rozumí. :-) Zrovna dneska, spinkáš poprvé sama v pokojíku, sama si se rozhodla a vzala peřinu, že tam jdeš spát. Jsem z toho naměkko! Už zase si se posunula kousek dál ve své samostatnosti.
Je to něco užasného sledovat vás, jak se rozvíjíte aniž bychom vás nutili. Sami víte, že přišel ten spravný čas. Princezno Elenko, buď stále SVÁ!

Mám vás moc ráda! Tak moc, jak jen máma může!!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Můj vysněný porod aneb Jak se rodí s anděly

Šestý měsíc s holčičkama aneb Půl roku za námi

Dvojčata na cestách - Baltské moře